Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 14:08:58 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/10402 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Urge küla, 
Kohila liiklussõlm 380// 400// Tallinna-Rapla raudtee 360// 7112// Urge 
jalgtee L2// Urge tee T2// T3// T4// T5// Uus-Härjaoja (Härjaoja viadukt) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Järelpinge Inseneribüroo OÜ 
(registrikood 10949691) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/10402 
Rapla maakonda Kohila valda Urge külasse Rail Balticu Härjaoja viadukti 
ehitamiseks Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa 
menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27096357>  (menetlus nr: 
446421), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister